harchyz

درباره هرچی تو این دنیا هست و سایت هرچیز...http://harchyz.com

harchyz

درباره هرچی تو این دنیا هست و سایت هرچیز...http://harchyz.com

  • ۰
  • ۰

 خوشبختی را کجا می‌توان یافت؟

از خدا پرسید: «خوشبختی را کجا می‌توان یافت؟»
خدا گفت: «آن را در خواسته‌هایت جستجو کن و از من بخواه تا به تو بدهم.»
با خود فکر کرد و فکر کرد: «اگر خانه‌ای بزرگ داشتم بی‌گمان خوشبخت بودم.»
خداوند به او داد.
«اگر پول فراوان داشتم یقیناً خوشبخت‌ترین مردم بودم.»
خداوند به او داد.
اگر... اگر... و اگر...
اینک همه چیز داشت اما هنوز خوشبخت نبود.
از خدا پرسید: «حالا همه چیز دارم اما باز هم خوشبختی را نیافتم.»
خداوند گفت: «باز هم بخواه.»
گفت: «چه بخواهم؟ هر آنچه را که هست دارم.»
خدا گفت: «بخواه که دوست بداری، بخواه که دیگران را کمک کنی، بخواه که هر چه را داری با مردم قسمت کنی.»
او دوست داشت و کمک کرد و در کمال تعجب دید لبخندی را که بر لبها می‌نشیند و نگاه‌های سرشار از سپاس به او لذت می‌بخشد.
رو به آسمان کرد و گفت: «خدایا خوشبختی اینجاست؛ در نگاه و لبخند دیگران........

منبع:💦مجله موفقیت باران

سامانه هرچیز(ارائه دهنده محتوای کانال های تلگرام بصورت همزمان روی اینترنت)

harchyz.com


  • ۹۶/۰۳/۰۸
  • یاسر انصاری نیا

خانه

خدا

خوشبختی

دوست داشتن

لبخند

پول

نظرات (۱)

سلام 
کسی که ثروتمند دلیل بر خوشبخت بودن نیست و همین طور کسی که فقیر دلیل بر بدبخت بودنش نیست که خوشبختی و بدبختی در نگاه هر کسی تعریف خاص خودشو داره 
ولی چیزی که خودم قبولش دارم اینکه پول و ثروت آرامش نمیاره 

پاسخ:
حق با شماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی